zondag 11 september 2022

Stampin' Up! Lights Aglow productcollectie - Fun Fold Kerstkaart

 

Ben jij al bezig met je kerstkaarten? Waar eerst de zin er niet zo erg was om aan kerstkaarten te beginnen, ben ik er afgelopen week toch aan begonnen. 


Ik heb de productcollectie Lights Aglow erbij gepakt en ben ermee aan de slag gegaan. De stempelset en bijpassende stansen uit de Christmas Lights Bundel heb ik gecombineerd met de stansen uit de set Labels Aglow Dies.

Als je van stansen houdt en fan bent van heat-embossing & glitters, dan is dit de perfecte set!

Door de fijne stempelmotieven is het ideaal om te werken met embossingpoeder. En het geeft ook nog eens een feestelijk en chique resultaat.


De combinatie van deze producten is superleuk en geeft je veel mogelijkheden voor het maken van verschillende kaarten en cadeauverpakkingen.

Deze kaart is een leuke fun fold kaart. Die ik wel geschikt vond om de prachtige kerstboom en mooie stansen en het elegante papier goed uit te laten komen.


Hieronder vind je een overzicht van de materialen die ik voor deze kaart gebruikte. Je kunt de producten in de webwinkel uitgebreid en duidelijk bekijken.

En je kunt de producten eventueel bestellen. Betalen kan snel, makkelijk en veilig met IDEAL. 

Als er vragen zijn, dan help ik je graag!
Dus neem gerust contact met mij op.

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X

Geen opmerkingen: