zondag 18 september 2022

Stampin' Up! Nature's Harvest - Herfstkaarten

 Met het najaar in aantocht, laat ik vandaag deze serie van 3 kaarten zien die ik maakt met de prachtige set Nature's Harvest.


De stond in de najaars mini-catalogus van afgelopen jaar. En je kunt de stempelset en bijpassende stansen nu vinden in de jaarcatalogus. Nog steeds als bundel met 10% korting.

De eerste kaart is vrij eenvoudige. De bloemen zijn enkele keren aan de onderkant van de kaart gestempeld. En ik kleurde ze in met behulp van Aquarel potloden. Van de grote bloemen stempelde ik nog wat extra, knipte ze uit en plakte ze iets verhoogd op de andere bloemen voor meer diepte.


Voor de tweede kaart heb ik op een basiskaart van Crumb Cake een stuk linnenpapier geplakt.
Dit stuk heb ik eerst bewerkt met Soft Succulent inkt en een blendingborstel. De druppels heb ik naderhand aangebracht door met een waterkwast wat water te spetteren.

Het linnenpapier is voorzien van een plaklaag. Dus super handig om op de kaart te plakken.


En dan het laatste kaartje. Hier heb ik de andere bloemenstempel afgedrukt in versamark en bewerkt met wit embossingpoeder. Daarna heb ik hierover inkt aangebracht met behulp van een blendingborstel.


Nog wat strookjes designerpapier (inmiddels retired) en een tekst en tot slot op een basiskaart in de kleur Cajun Craze geplakt.

GEBRUIKTE MATERIALEN
Hieronder vind je een overzicht van gebruikte materialen. Deze kun je uitgebreid in de webshop bekijken. Bestellen kan snel, veilig en makkelijk met IDEAL.

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X

Geen opmerkingen: