dinsdag 6 september 2022

Stampin' Up! Perched in a Tree - Inspiratie uit de catalogus

 Bij aanschaf van een nieuwe bundel is het soms even zoeken naar inspiratie. Om te beginnen haal ik die uit de Stampin' Up! catalogus. En als ik dan eenmaal begin, komen de ideeën meestal vanzelf.

Zo ook bij de prachtige bundel Perched in a Tree.
Daarmee maakte ik deze kaart, die dus geïnspireerd is op de kaart die je op pagina 46 van de juli-december 2022 mini-catalogus vindt.


Ik heb alleen een paar dingen aangepast. Zo gebruikte ik de kleur Mint Macaron als basis voor de kaart. In de catalogus is dat Soft Seafoam.

Op de foto is het wat minder goed te zien, de voorkant van de kaart is met de embossingfolder Timber 3D bewerkt.



De vogel is gekleurd met stempelinkt en een aquapainter ik gebruikte de kleuren: Cajun Craze, Soft Suede en Crumb Cake.  


De vogel is gestempeld met zwarte Stazon inkt. Deze is watervast en dus heel geschikt om te gebruiken wanneer je een afbeelding gaat inkleuren met behulp van water.


De achtergrond is gestempeld in Mint Macaron. En de takken stempelde ik in Soft Suede.

Tenslotte nog wat blaadjes gestanst met de Aspen Tree Dies. Deze sponste ik langs de rand met wat inkt.

Hieronder vind je het overzicht met alle gebruikte materialen:


Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: