zondag 23 oktober 2022

Binnenkort: Stampin' Up! Fitting Florets - Online Workshop pakket

 Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad.
Afgelopen week was ik druk met de voorbereidingen voor de creamarkt in Purmerend. Daar stond ik afgelopen vrijdag en zaterdag met een kraam vol stempels, stansen, ponsen, creatieve kits en veel meer.

Woon je in de buurt en heb je me gemist? 
Op vrijdag 24 en zaterdag 25 februari 2023 is de volgende creamarkt.

NIEUW: 
ONLINE WORKSHOP PAKKET
Ondertussen ben ik bezig met een nieuw online workshop pakket 'Fitting Florets'.


Deze superleuke serie producten is vanaf 4 november a.s. verkrijgbaar. 
Klik <HIER> of onderstaande foto om de flyer te bekijken.



Ik ben er al mee aan de slag gegaan en heb een heel mooi online workshop pakket samengesteld.

Met dit pakket maak je minimaal 7 kaarten (waaronder 4 fun fold kaarten).
Lekker creatief aan de slag met dit pakket doe je in je eigen tijd en tempo met behulp van de duidelijke stap-voor-stapbeschrijvingen en video's.


De inhoud 
Gepaste bloemen designerpapier (1/2 pak, 12 vellen 15x30,5 cm), 8 vellen kaartkarton, gestanste elementen, embelishments en 1 vel Stampin' Dimensonals. Dit alles om 7 kaarten te maken. Plus een PDF met beschrijving en video's met stap-voor-stapbeschrijving.
Exclusief: verzendkosten (€ 4,00) en gestempelde afbeeldingen.

In het pakket vind je geen gestempelde afbeeldingen/ teksten. Je kunt teksten uit je eigen collectie gebruiken of de productbundel Framed Florets erbij aanschaffen. Dan kun je er daarna ook nog volop mee aan de slag.

Inclusief stempels en/of stansen?
Optioneel kun je de productbundel Framed Florets samen met het workshop pakket aanschaffen. 
Je ontvangt 10% korting en dan is de bundel € 65,50. Bovendien ontvang je dan bijna 30% korting op het workshoppakket, waarvoor je dan slechts 17,50 betaald. En de verzendkosten zijn GRATIS.

Bestellen van dit pakket en productbundel kan t/m 2 novoember a.s. via e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Op 4 november bestel ik de materialen en stel de pakketten samen, zodra deze binnen zijn. Naar verwachting zal ik ze dan in week 46 (vanaf 13 november) kunnen versturen. 

Tot stempels!

Creatieve groet,

Yvonne
X





Geen opmerkingen: