maandag 3 oktober 2022

Stampin' Up! Cottage Rose en Cottage Wreaths - Wereldkaartenmaakdag

 Het zal je niet ontgaan zijn dat het afgelopen zaterdag Wereldkaartenmaakdag was.

Stampin' Up! organiseerde een 3-uur durend online evenement, waar iedereen GRATIS aan mee kon doen. Je kunt de uitzending nog terugkijken tot en met 18 oktober a.s. op de website van Stampin' Up!


Ik bood ook de mogelijkheid om samen met mij en bij mij thuis aan de slag te gaan. Want samen stempelen is toch leuker.

Ik had daarvoor alle materialen klaargelegd, kaartkarton gesneden en ik zorgde voor de inwendige mens. Het was een hele gezellige middag. 

Met 3 verschillende productbundels hebben we 3 kaarten gemaakt. Dit zijn de kaarten die we maakten.

COTTAGE ROSE





Dit is de kaart met de Cottage Rose productbundel. Je vindt alle gebruikte materialen in mijn webwinkel, klik <HIER>


WARM WELKOM




De tweede kaart maakten we met de gloednieuwe productbundel Warm WelkomEen vervroegde uitgave van de januari-juli 2023 mini-catalogus. De stempelset en bundel is vanaf januari weer verkrijgbaar.

Alle gebruikte materialen voor deze kaart vind je in de webwinkel, klik <HIER>.


COTTAGE WREATHS


En tot slot deze kaart met de productbundel Cottage Wreaths. De gebruikte materialen voor deze kaart vind je ook in de webwinkel, klik <HIER>.

GRATIS VERZENDING 
4 OKTOBER


Tot slot nog een leuke verrassing. Want aankomende dinsdag (morgen!) wordt je bestelling vanaf € 75,00 GRATIS verzonden. Hoe leuk is dat!?

Als je vragen of meer informatie nodig hebt, laat het me weten. Ik help je graag!

Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne

Geen opmerkingen: