dinsdag 11 oktober 2022

Stampin' Up! Lights Aglow - Alle projecten StampinClubNederland 10 jaar

 Afgelopen zaterdag vierde ik mijn 10-jarige jubileum als Stampin' Up! demonstratrice. Wat een geweldig feestje is het geworden, zeg. Ik ben nu nog lekker aan het nagenieten van de middag.

Ik werd verwend met prachtige kaarten met lieve woorden. En schitterende bloemen. Dank jullie wel daarvoor Amanda, Gerrie, Inge, Joke en Marja.
En ook dank aan iedereen voor de felicitaties via Facebook, Instagram, E-mail of welke andere manier dan ook.


De hele middag was ik live te vinden op mijn Facebookpagina met in totaal 3 uitzendingen. 

LIVE VIDEO 1
De eerste video was een terugblik: In de catalogus van 10 jaar geleden (ja ik heb 'm nog) liet ik zien welke producten ik in mijn startpakket gekozen had destijds. En ik ging aan de slag met de stempelset Mixed Bunch, die ik heel vaak gebruikt heb tijdens de vele stempelparty's die ik gaf. Ik maakte een tijdloze cadeauverpakking uit 1 vel A4 kaartkarton. Bekijk de video hieronder of klik <HIER>.



LIVE VIDEO 2
In de live uitzending daarna ging ik aan de slag met de productcollectie Lights Aglow. Een prachtige serie producten om mee aan de slag te gaan en kerstprojecten te maken. Ik maakte 2 kaarten: 
Een kaart waarbij ik een leuke techniek liet zien met behulp van de Stamparatus. En een kaart met aparte vouw, geïnspireerd op de catalogus. 

Bekijk de video: klik <HIER>.





LIVE VIDEO 3
Na een korte pauze ging het verder met de laatste live uitzending. Daarin liet ik zien hoe je met het designerpapier Lights Aglow heel eenvoudig mooie, kerstkaarten kunt maken. En tenslotte liet ik als afsluiter een super toffe fancy fold kaart zien. Een Diamant Pop-Up Easelkaart. Een echte showstopper! 

Bekijk de video: klik <HIER>.






Gebruikte materialen & bestellen
Alle gebruikte materialen vind je hieronder (klik op de banner). Helaas kun je geen gebruik meer maken van de 10% jubileumkorting. Je ontvangt bij je bestelling wel een leuk kaartpakketje om thuis mee aan de slag te gaan. Ik verzorg je bestelling met plezier!


Nogmaals dank aan iedereen die deze jubileum dag tot een feestje maakten. Het was top!

Tot stempels!

Liefs, Yvonne
X





Geen opmerkingen: