zaterdag 29 oktober 2022

Stampin' Up! Lights Aglow - Pop Up Easelkaart

 Ter gelegenheid van mijn 10-jarig jubileum bij Stampin' Up! als onafhankelijk demonstratrice en mijn bedrijf StampinClubNederland was ik begin deze maand de hele middag live op mijn Facebookpagina met toffe workshops. 

Ik gebruikte daarvoor de product collectie Lights Aglow. Je kunt mijn Facebookpagina hier vinden. Door mij te volgen of de pagina te liken ontvang je regelmatig inspirerende projecten, blijf je op de hoogte van alle berichten die ik op mijn website plaats en zie je dus af en toe een live workshop.


Ik maakte tijdens de laatste live uitzending een Pop-Up Easelkaart naar een idee van Iced Images. En dit is een andere variant met dezelfde product bundel Lights Aglow. Alleen gecombineerd met ander designerpapier.


Je kunt de video <HIER> nog terugkijken. 
Daarin laat ik zien hoe je de kaart maakt in een andere versie.

De ijsster op deze kaart maakte ik met behulp van de resist techniek. Daarvoor gebruikte ik wit embossingpoeder, de heattool en een aantal kleuren navulinkt.

Je kunt natuurlijk nog veel andere variaties maken, bijvoorbeeld met bloemen.

Hieronder vind je nog een overzicht van gebruikte materialen:






Tot stempels!

Creatieve groet

Yvonne
X
 

Geen opmerkingen: