zondag 11 december 2022

Stampin' Up! Ringed with Nature - Kerstkaarten

 
Deze kaarten maakte ik voor het kaartenbuffet van afgelopen maand. Het buffet stond in het teken van kerstkaarten.

Uit een serie van 10 kaarten koos iedereen er 5, die ze ze op hun eigen gemak maakten. Een gezellig ochtend ontspannen stempelen en met een mooi stapeltje kaarten naar huis. Hoe leuk is dat?  


Ik gebruikte voor deze kaarten de Ringed with Nature stempelset.


Voor de kaart hierboven heb ik de achtergrond nog met de -bij de stempelset passende- hybrid embossingfolder Tree Rings bewerkt. 

Deze bundel is echt veelzijdig en kun je het hele jaar door gebruiken. Hieronder vind je de gebruikte materialen voor deze kaarten.

Als je je bestelling voor de kerstdagen in huis wilt hebben, dan raad ik je aan om uiterlijk 12 december te bestellen via mijn webwinkel.

Ik plaats vandaag nog een verzamelbestelling. Je kunt je bestelling mailen naar: mail@stampinclubnederland.nl


Tot stempels!

Creatieve groet
Yvonne
X

Geen opmerkingen: