woensdag 28 december 2022

Stempel schatten Bloghop - Glitter & Glamour

 

Hallo en welkom bij alweer de laatste bloghop Stempel Schatten van dit jaar.  Elke maand in het afgelopen jaar heb inspirerende projecten kunnen zien, die door het team gemaakt zijn.

Voor deze projecten maken we gebruik van huidige Stampin’ Up! producten, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooi, nieuwe producten. Echte stempels schatten dus!


THEMA
Elke maand werken we met een thema, kleurencombinatie of sketch.

Deze maand is het thema:

Glitter & Glamour


In eerste instantie dacht ik bij dit thema aan veel bling, bling, goud, glitter etc. En uiteindelijk heb ik het heel subtiel en eenvoudig gehouden. En maakte ik een serie kaarten met de In Color kleurencollectie 2022-2024.


De producten uit de In Color collectie zijn een beetje naar de achtergrond geraakt. Tenminste, bij mij. En dus is dit een mooie gelegenheid om ze weer eens tevoorschijn te halen. Hoe is dat bij jou?


Terug naar de basis van stempels, inkt en papier. In kleuren die allemaal op elkaar afgestemd zijn.

Als je net begint met stempelen of Stampin' Up! pas ontdekt hebt, dan zijn de In Colorkleuren een perfecte manier om mee te beginnen. Onderaan dit bericht vind je een overzicht van alle gebruikte materialen.


Ik werkte op een basis van wit kaartkarton. En plakte daarop een gekleurd stuk kaartkarton in een van de In Colorkleuren 2022-2024 (Sweet Sorbet, Orchid Oasis, Parakeet Party, Starry Sky en Tahitian Tide).
Wat is jouw favoriete In Color kleur?

Daarop plakte ik een stuk designerpapier met de bloemetjes. Daarvan sneed ik een strook af, zodat het kaartkarton te zien is.

Uit het glitterpapier sneed ik een cirkel plakte deze iets verhoogd op de voorkant van de kaart met Stampin' Dimensionals.


De bloem komt uit de stempelset Shaded Summer. En is in elk van de In Colorkleuren afgedrukt. En daarna gestanst met de bijpassende stansen.

Tijd om verder te 'hoppen' naar het volgende Glitter & Glamour project. Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om verder te gaan:

 



Tot stempels!

Liefs en creatieve groet,

Yvonne
X



Geen opmerkingen: