donderdag 18 mei 2023

Feel Good Stampin' Videohop - Favoriete Suite - Kleurenfeest of Bright & Beautiful


Er is vanavond een nieuwe Feel Good Stampin' Videohop van start gegaan.

Elke 3e donderdag van de maand kun je videohoppen met de leden van het Feel Good Stampin' designteam. En elke maand is er een ander thema.

Je kunt starten op mijn YouTube-kanaal en daar het filmpje bekijken van mijn project. Onderaan het filmpje in de beschrijving vind je vervolgens de link naar de volgende video. En zo kun je verder 'hoppen', tot je alle video's bekeken hebt.





Het thema deze maand is: Favoriete Suite


Mijn favoriete suite (collectiepakket) uit de nieuwe jaarcatalogus 2023-2024 is: Kleurenfeest
Of in de Engelse versie: Bright & Beautiful.

En ik maakte deze feestelijke kaarten met leuke verrassing binnenin. De basis van de kaart is gemaakt uit 1 vel A4 kaartkarton.


Door op onderstaande afbeelding te klikken kun je naar de video gaan voor de stap-voor-stap uitleg van deze kaart.



Waarom dit mijn favoriete collectiepakket (suite) is?

Het feestelijke thema maakt dat ik er vrolijk van wordt. En ballonnen zijn weer eens iets anders!

Ik hou van de felle (brights) kleuren. En de kleurencombinatie vind ik heel erg mooi.

De collectie is ook verkrijgbaar met een Nederlandse stempelset. 

En de teksten zijn bruikbaar voor heel veel gelegenheden. Behalve verjaardag ook voor iemand die geslaagd is, een jubileum viert etc.




Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen in de video.


Heb je vragen, wil je meer informatie of een bestelling plaatsen? 
Ik hoor graag van je en help je met plezier!

Tot stempels!

Creatieve groet

Yvonne 
X


 





Geen opmerkingen: