woensdag 21 juni 2023

Stampin' Up! Cheerful Daisies - Techniek kaart

 Afgelopen vrijdag vond de maandelijkse workshop bij mij thuis plaats. 
En het was weer een gezellige ochtend.


We zijn aan de slag gegaan met de Cheerful Daisies productbundel en maakten onder meer deze vrolijke techniek-kaart.


De bloemen uit de stempelset zijn gestempeld met Versamark en bewerkt met wit embossingpoeder. Daarna heb ik de bloemen ingekleurd met behulp van water en een waterpenseel.

De takjes zijn gestanst uit Lemon Lime Twist kaartkarton. En het designerpapier is het Glorious Gingham designerpapier.

Dit designerpapier en een heleboel andere series zijn deze maand nog met 15% korting te bestellen.
Klik op de afbeelding hieronder voor een overzicht.


Aan de binnenkant van de kaart plakte ik nog een stuk wit basiskarton. Dat doe ik altijd wanneer ik gekleurd kaartkarton als basiskaart gebruik. Daarop kun je nog een tekst stempelen. En is de boodschap die je voor de ontvanger schrijft makkelijker zichtbaar.


In dit geval stempelde ik met behulp van de masking-techniek een rand met de bloemetjes uit de set.

Hieronder nog even een overzicht van de gebruikte materialen.



Tot stempels!

Creatieve groet,
Yvonne
X

 

Geen opmerkingen: