donderdag 15 februari 2024

Nature's Sweetest Pop-up kaart | Nieuwe video| Feel Good Stampin' Videohop

 Er is vanavond weer een nieuwe Feel Good Stampin' Videohop van start gegaan. 

Het Feel Good Stampin'-team bestaat uit een groep enthousiaste Stampin' Up! demonstratrices die je elke maand inspireert met de leukste en mooiste projecten.

Elke maand is er een nieuw thema. En deze maand is het thema: Sweet Suite.


We zijn aan de slag gegaan met onze favoriete productcollectie. En ik koos een collectie uit de januari-april 2024 mini catalogus.

Het is de productcollectie: Nature's Sweetest
Een prachtige serie producten met een natuurlijke en rustige uitstraling. En ook nog eens heel chique en elegant.


PROJECTBESCHRIJVING

Ik maakte deze interactieve pop-upkaart en laat je in de video op mijn YouTube-kanaal stap-voor-stap zien hoe deze kaart maakt.

Aan het einde van de video laat ik nog een hele serie kaarten zien, die ik ook maakte met deze prachtige collectie producten.


Klik op de afbeelding hierboven om de video te bekijken. In de beschrijving onderaan de video kun je dan via de link verder 'hoppen' naar de volgende video.


Veel plezier met hoppen en tot stempels!

Creatieve groet

Yvonne
X






Geen opmerkingen: