maandag 1 april 2024

1 april | Nieuwe gastvrouwcode | Paasinspiratie

 Op deze tweede Paasdag een berichtje met wat paasinspiratie en de nieuwe gastvrouwcode voor april


Wanneer je een bestelling plaatst in de webwinkel en je vult deze code in bij het venster 'gastvrouwcode', dan ontvang je van mij -aan het einde van de maand- een cadeautje. Meer over bestellen met deze code vind je <HIER>.


En omdat het nog Pasen is, hierbij nog wat creaties die ik maakte. Deze draaikaart maakte ik met de Give it a Wirl stansen. Super jammer dat ze uit het assortiment gaan verdwijnen.


Onder de voorkant van de kaart zit een wiel. Als je daaraan draait, komen er verschillende teksten tevoorschijn. In het filmpje dat ik op Instagram en Facebook plaatste kun je zien hoe het werkt.


En dan maakte ik nog deze leuke paashaasjes uit een vel 6"x 6" (15,2 x 15,2 cm) designpapier (inmiddels retired, ik heb nog enkele pakketjes beschikbaar). 

Het idee komt van mijn teamleider Ute Jung - Stempelspass in Jever.  Via de link kom je op de website. Daar laat Ute in een filmpje zien hoe je deze haasjes maakt en kun je een PDF downloaden.


En tot slot deze schattige Pillowboxen met chocolade-eitjes. De kant-en-klare doosjes vind je in de januari-april 2024 mini-catalogus. En zijn beplakt met designpapier Delightfully Eclectic uit de jaarcatalogus.
De inspiratie kreeg ik van Monique de Kok.


De stempelset en bijpassende pons die ik gebruikte voor alle projecten is de Easter Bunny stempelset.

Alle gebruikte materialen voor deze projecten vind je in de jaarcatalogus. En ze zijn nog bestelbaar tot eind april of zolang de voorraad strekt.
En vanaf 9 april zijn enkele producten met aantrekkelijke kortingen te bestellen.

Een overzicht met alle producten die de collectie gaan verlaten, vind je in een filmpje op mijn YouTube-kanaal. 


Je kunt me een mail sturen om te bestellen of je bestelling via de webwinkel plaatsen. En eventueel de gastvrouwcode niet vergeten als je bestelling € 75 of meer bedraagt.

Liever per e-mail bestellen, heb je vragen of meer informatie nodig? Laat het me weten, ik help je graag! E-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Fijne dag vandaag!

Creatieve groet,

Yvonne
X


Geen opmerkingen: