vrijdag 14 december 2012

Swaps & Stampin' Up! Welcome Tour


Afgelopen dinsdag was er in Zwolle de allereerste bijeenkomst voor demonstratrices: Stampin' Up! Netherlands Welcome Tour. Het was een ontzettend leuke avond met veel nuttige informatie, gezelligheid, een leuke make & take, een verloting en iedereen kreeg een stempelset cadeau. Hoe leuk is dat!

Tijdens deze bijeenkomsten is het gebruikelijk (maar zeker niet verplicht) om met elkaar te swappen oftewel ruilen. Iedereen maakt een kaart, cadeauverpakking of ander project en ruilt deze met een collega-demonstratrice. Op deze manier krijg je veel verschillende projectjes mee naar huis, die je weer kunnen inspireren. Ik heb onderstaande kaarten gemaakt voor de swap.


Met deze kaart wilde ik laten zien, dat je de stempel sets en ponsen voor de kerst, ook heel goed het hele jaar door kan gebruiken. Het bloemen vaasje is gemaakt van de stempelset Delightful Decorations, waarbij de kerstbal is omgedraaid. En er is een stukje afgesneden. De tulpjes zijn gemaakt met de pons Mitten Builder uit de Herfst-/wintercatalogus. De blaadjes is een stans uit de jaar catalogus, Little Leaves. Verder gebruikte ik nog een tekst uit de stempelset Made for you. De leuke rand is een embossingfolder, Adorning Accents. De basis kaart is een stuk cardstock Old Olive. En tenslotte het lint, Scalloped dots Ribbon, Old Olive.
 

Lijkt het je ook leuk om als demonstratrice aan de slag te gaan en leuke nieuwe mensen te ontmoeten? Kom dan ook in het team van StampinClubNederland! Je bent van harte welkom in ons gezellige team. Regelmatig worden er bijeenkomsten en creatieve weekenden georganiseerd. En ik sta je met raad en daad bij. Voor meer informatie kun je contact met mij opnemen en dan beantwoord ik graag al je vragen.

Veel stempel plezier en een fijne dag vandaag!

Yvonne





Geen opmerkingen: