donderdag 30 mei 2013

SU-perchallenge # 8 - Sketch


Vandaag een kaartje dat ik maakte voor de nieuwe SU-per Challenge. Deze keer weer een leuke sketch. Doe ook gezellig mee en maak kans op een mooie prijs. Dit is de sketch:
Voor mijn uitwerking heb ik de honingraatjes geknipt uit het dessin papier Tea for Two (129311). En hierop een kleine Soda Poptop (129388) geplakt, die ik eerst door de Big Shot heb gedraaid.


Voor de rand heb ik de Simply Scored Tool (122334) van Stampin' Up! in combinatie met de Borders Plate (126192) gebruikt. Het is zo'n leuke tool, met zoveel mogelijkheden. Er zijn diverse platen los verkrijgbaar, die op de Simply Scored Tool passen. Zoals de Diagonal Plate (125586), waarmee je o.a. passende enveloppen voor je kaarten kan maken. En er is nog een Metric plaat (127531) met de afmetingen in centimeters.


Voor de tekst op de achtergrond gebruikte ik de kleur Crumbcake en de stempelset By the tide (129120) en de Color Spritzer Tool (107066). Echt een 'must have' voor in je collectie! 



Fijne dag vandaag!

Yvonne

##############################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
12 oktober: Compleet verzorgde workshopdag - houd deze datum vrij! 

StampinClubNederland is er ook bij! Kom je ook?





2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Yvonne!

Unknown zei

Wat een leuk kaartje! Ben erg benieuwd naar de schets :) kan ik weer meedoen!
Groetjes Miriam