zaterdag 20 juli 2013

Mosaic Madness - Happy Birthday



Bij gebrek aan inspiratie kijk ik vaak op blogs van andere getalenteerde demonstratrices en kaartenmakers. Met wat aanpassingen van kleuren en het gebruiken van andere stempelsets ontstaat er dan een heel ander kaartje. Maar soms kopieer (of op z'n Amerikaans: CASE) ik gewoon een kaart. Omdat ik de kleurencombinatie heel mooi vind of de lay-out. Zo ook dit kaartje. Die ik op Pinterest vond. Waarbij ik in eerste instantie de lay-out heel mooi vond.


De kaart is gemaakt met de stempelset Mosaic Madness (130249). De tekst komt uit de set Perfectly Penned (122892). De gebruikte kleuren zijn: Coastal Cabana, Island Indigo en Old Olive. De pareltjes - Rhinestone Basic Jewels (119246) - maken de kaart helemaal af.

########################


Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
 
In juli en augustus maakt u, bij een bestelling vanaf 75 Euro, kans op een Cardstock & Inktpad kit en uw bestelling wordt  GRATIS verzonden!
20 juli: Verzamelbestelling GRATIS een vel brads bij uw bestelling vanaf  €60
27 juli: Verzamelbestelling GRATIS een vel brads bij uw bestelling vanaf  €60
 
3 augustus: Verzamelbestelling
10 augustus:Verzamelbestelling
17 augustus: Verzamelbestelling
24 augustus: Verzamelbestelling
31 augustus: Verzamelbestelling










Geen opmerkingen: