woensdag 17 juli 2013

Smile



Vandaag een kaartje waarvan ik een lach op mijn gezicht krijg. 
Ik hoop jij ook?


De gebruikte stempelsets voor de achtergrond zijn By the Tide (129120) en Gorgeous Grunge (130517). De vierkantjes heb ik geponst uit mijn favoriete dessinpapier Gingham Garden (129310) met de pons Postage Stamp (122344).

Aankomende zaterdag plaats ik een verzamelbestelling. Je kunt je bestelling nog mailen naar: mail@stampinclubnederland.nl. En als je bestelling € 60 of meer bedraagt ontvang je GRATIS een vel brads t.w.v. 6,95!
 
Wist u dat u in de maanden juli en augustus kans maakt op een Cardstock & Inktpad kit van de nieuwe In Colors? Als u bestelling 75 Euro of meer bedraagt maakt u kans op het winnen van dit gave pakket.

Wist u dat u bij StampinClubNederland ook een spaarkaart kunt krijgen? Bij elke bestelling wordt het totaalbedrag op de spaarkaart bijgeschreven. Na 10 bestellingen wordt het totaalbedrag bij elkaar opgeteld en mag u bij uw 11e bestelling voor 5% van dit bedrag GRATIS producten uitzoeken.

####################

Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
 
In juli en augustus maakt u, bij een bestelling vanaf 75 Euro, kans op een Cardstock & Inktpad kit en uw bestelling wordt  GRATIS verzonden!
20 juli: Verzamelbestelling GRATIS een vel brads bij uw bestelling vanaf  €60
27 juli: Verzamelbestelling GRATIS een vel brads bij uw bestelling vanaf  €60
 
3 augustus: Verzamelbestelling
10 augustus:Verzamelbestelling
17 augustus: Verzamelbestelling
24 augustus: Verzamelbestelling
31 augustus: Verzamelbestelling







1 opmerking:

Unknown zei

Suuuper vrolijke kaart, echt heerlijke kleuren. Ik krijg er zeker een smile van op mijn gezicht! top