zondag 20 oktober 2013

Moeder-dochter Workshop

Zaterdagmiddag gaf ik bij mij thuis een moeder-dochter workshop. Erg gezellig! De dames wilden graag wat meer over het stempelen weten, dus had ik een tweetal kaartjes voorbereid met wat leuke technieken, die ze gemakkelijk thuis ook kunnen toepassen.

Natuurlijk had ik ook een klein cadeautje gemaakt. Een melkpakje gestanst met de Bigshot die en deze heb ik bestempeld met de stempelset Flowershop. Dit viel letterlijk en figuurlijk in de smaak.


Zien jullie de banner met de leuke tekst? Die komt uit de nieuwe Nederlandse set Sentimenten. Leuk, zo'n set met Nederlandse teksten en perfect voor elke gelegenheid. En vanaf nu verkrijgbaar bij StampinClubNederland.


Voor de eerste kaart gebruikten we de set met de vlinders Papillon Potpourri en bijbehorende ponsen Elegant Butterfly en Bitty Butterfly. De vlinders zijn eerst gestempeld met Stazon Inkt en vervolgens ingekleurd met witte wasco. Daarna met spongedaubers kleur aangebracht. De inkt wordt niet opgenomen door de wasco, waardoor de vlinders wit blijven. 

Misschien herkennen jullie deze kaart van een vorig bericht? Dat kan kloppen, want we hebben deze kaart ook gemaakt tijdens de teammeeting in september. Zo zie je maar waar zo'n gezellige bijeenkomst allemaal goed voor kan zijn! Behalve lekker bijpraten, inspireren we elkaar ook nog eens!

Als je ook deel wilt uitmaken van mijn enthousiaste team, dan kun je nog tot en met maandag heel voordelig instappen. Voor slechts  €25! Bel of mail me voor meer informatie of klik {HIER} om je meteen aan te melden.


De tweede kaart is een kerstkaartje met de stempelset Snowday. Ook zo'n leuke set voor kinderen. Maar ook bij de volwassenen valt deze grappige sneeuwman in de smaak.
Bij deze kaart heb ik de techniek 'maskeren' toegepast. 

Lijkt het je ook leuk een keer een workshop te komen volgen en diverse stempeltechnieken te leren, neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl

*****************************************

Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst bij Stampin' Up! 

Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 


Woensdag 23 oktober staan we op het Hobbyfestival Hoorn in Sportcentrum Vredehof
Klik op de afbeelding om de bon te downloaden

Geen opmerkingen: