vrijdag 22 november 2013

Kerstkadoosje


Een kleinigheidje weggeven met kerst is altijd leuk en nog leuker om te krijgen. En nu helemaal gemakkelijk te maken met de nieuwe Envelop Punch Board.


Een handige tool, waar je niet alleen 66 verschillende enveloppen mee kan maken. Maar ook heel veel verschillende cadeauverpakkingen en geschenkideeën. Al eerder liet ik een aantal projecten zien, waaronder dus deze cadeauverpakking. Ik gebruikte hiervoor één vel scrappapier zonder knippen en snijden! 

Ik heb het doosje beplakt met Designer Paper Season of Style en op de voorzijde een afbeelding van Sant gestempeld uit de set Santa's List. Voor de strik bovenop heb ik een mal gebruikt, maar er is ook een handige stans voor de Gift Bow Die. Maar een mooi lint kan natuurlijk ook heel goed.  

Nieuwsgierig geworden! Bestel de Envelop Punch Board voor slechts € 22,95 bij StampinClubNederland en ontvang een beschrijving van dit doosje en een aantal andere projecten GRATIS per e-mail.

Nog niet helemaal overtuigd? Ik kan je alles over de Envelop Punch Board laten zien tijdens een stempelavond bij jou thuis. Je nodigt een aantal vriendinnen en bekenden uit en ik zorg voor de rest. Je kunt dit klein maar fijne apparaat dan zelf uitproberen.
Mail voor een afspraak naar: mail@stampinclubnederland.nl 

####################################

Elke zaterdag wordt een bestelling geplaatst bij Stampin' Up! 

Er zijn ook spaarkaarten verkrijgbaar bij StampinClubNederland ga naar: 

Zet alvast in de agenda: 
Sale-a-Bration 2014 van 28 januari t/m 31 maart 2014

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een gaaf cadeaudoosje, Yvonne!
Heb de envelop punch board sinds een paar dagen ook in huis en ga er komend weekend lekker mee aan de slag. Ben benieuwd!