woensdag 26 maart 2014

Huwelijksjubileum 25 jaar



Begin deze maand vierde mijn Upline haar 25-jarig huwelijksjubileum. 
En ik maakte daarom voor haar deze kaart.


De basis is Strawberry Slush en daarop heb ik een stuk vellum geplakt, dat ik eerst bewerkt heb met zilver embossingpoeder. Met de Banners Framelits Dies heb ik vervolgens uit Silver Foil karton een banner gesneden en een kleiner uit Strawberry Slush.


Daarna heb ik de uitgestanste vormen nog bewerkt met de embossingfolder Beautifully Baroque. Het kader met de cijfers '25' is een retired stempelset Morning Post. Deze is gestanst met de Framelits Decolabels.

Nog maar een paar dagen en dan eindigt Sale-a-Bration weer voor dit jaar. Tot en met 31 maart kunt u nog profiteren van GRATIS producten bij besteding van elke  € 60.
Aankomende zaterdag plaats ik weer een bestelling. Mail u bestelling door naar: mail@stampinclubnederland.nl

Fijne avond!

Yvonne

******************************

Sale-a-Bration 
Van 28 januari t/m 31 maart is het weer Sale-a-Bration bij StampinClubNederland. 
Gratis producten bij besteding van elke  €60!
In deze periode teven korting op de verzendkosten bij besteding vanaf € 60: U betaalt maximaal  € 2,75 i.p.v. € 5,50

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Beurzen en Evenementen
27 april - Made by Handsbeurs Wervershoof


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een mooie en stijlvolle kaart voor deze gelegenheid, Yvonne!