zaterdag 8 maart 2014

Stoere babykaartjes

In mijn vorige blogbericht liet ik een kaart zien, waarbij ik de achtergrondstempel Hardwood  (133035) eens andersom gestempeld heb. Verder vertelde ik ook, dat ik de stempel zo leuk vind omdat je 'm met vrijwel elke stempelset kunt combineren. Ik was op dreef en maakte ook nog deze babykaartjes. Eentje voor de jongens: 


En natuurlijk ook voor een meisje:


De stempelset die ik voor deze babykaartjes heb gebruikt is Baby We've Grown (133089)
De cirkel rondom de schoentjes heb geponst met een cirkelpons 1/3/4" (119850) en een scallop cirkelpons 2.3/8" (118874). 


Kom morgen nog eens terug om mijn website. 
Ik laat dan nog een heel ander kaartje zien met de Hardwood-stempel.

Fijne dag vandaag!

Yvonne

*******************************************


Sale-a-Bration 
Van 28 januari t/m 31 maart is het weer Sale-a-Bration bij StampinClubNederland. 
Gratis producten bij besteding van elke  €60!
In deze periode teven korting op de verzendkosten bij besteding vanaf € 60: U betaalt maximaal  € 2,75 i.p.v. € 5,50

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Beurzen en Evenementen
9 maart - Made by Handsbeurs Wognum
27 april - Made by Handsbeurs Wervershoof

1 opmerking:

Je@net zei

Heel leuke kaartjes, Yvonne!