donderdag 20 maart 2014

SU-per Challenge #33 - kleurenuitdaging

Het is een cliché, maar voor je het weet zijn de weken voorbij. Ik ben druk met de voorbereidingen voor het teamweekend. Vandaar dat het een beetje stil was op de website.

Dit weekend ga ik een workshop verzorgen en natuurlijk worden er ook weer creaties uitgewisseld (swaps). Ik heb in elk geval enorm veel zin om samen met collega-demonstratrices gezellig bij te kletsen, creatief bezig te zijn en plezier te hebben. Eigenlijk is het gewoon een kleine vakantie! 

Maar ondanks de drukte rond de voorbereidingen voor komend weekend, heb ik natuurlijk nog wel even tijd gemaakt om een creatie te maken voor de nieuw SU-per Challenge. Deze week alweer de 33e challenge en deze keer is het een kleurenuitdaging:


Hieronder mijn uitwerking:

Papier: Whisper White, Wisteria Wonder, Wild Wasabi
Inkt: Smokey Slate, Wild Wasabi, Wisteria Wonder
Stempels: Happy Watercolor
Accessoires: On Film Framelits, Rhinestones Basic Jewels

Doe gezellig mee en plaats je creatie op de website van SU-per Challenges. Ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen!

Nog slechts 11 dagen en dan eindigt Sale-a-Bration. Je kunt tot en met 31 maart nog profiteren van GRATIS producten bij besteding van elke € 60. Mail uw bestelling naar: mail@stampinclubnederland.nl.

Bovendien kun je je ook nog steeds aanmelden en mijn enthousiaste team komen versterken! Je kunt dan ook deelnemen aan de gezellige teambijeenkomsten, profiteren van kortingen en je creatieve passie delen. Meer informatie vind je {hier}. Nog tot eind deze maand heeft Stampin' Up een SUper-deal: Producten uitzoeken t.w.v. € 195 (i.p.v. € 175) en daarvoor slechts € 129 betalen! Neem gerust contact met mij op voor meer informatie.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

##########################


Sale-a-Bration 
Van 28 januari t/m 31 maart is het weer Sale-a-Bration bij StampinClubNederland. 
Gratis producten bij besteding van elke  €60!
In deze periode teven korting op de verzendkosten bij besteding vanaf € 60: U betaalt maximaal  € 2,75 i.p.v. € 5,50

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Beurzen en Evenementen
27 april - Made by Handsbeurs Wervershoof

Geen opmerkingen: