vrijdag 25 juli 2014

Bloom of Hope - Gefeliciteerd (deel 2)

Hallo! Deze kaart kwam ik tegen op Pinterest en heb ik dus ge-CASEd.  Voor wie dit niet weten even een kort uitleg. CASE betekent Copy And Share Everything. Je kunt de complete kaart kopiëren (zoals ik hier gedaan heb) of je kunt alleen de kleuren, de lay-out of stempels gebruiken en er je eigen creatie van maken. Maar ik vond deze kaart zoooo mooi, dat ik 'm letterlijk overgenomen heb.


Het papier komt uit het papierblokje Moonlight (133701). En de stempelset is Bloom with Hope. Dit is een Hostess-set, wat betekent dat je 'm kunt kiezen van de Gastvrouwen-euro's, die je verdient bij een minimale bestelling van € 200. Mail me voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl


De bloemen zijn ingekleurd met de Blendabilities. Wat is dat toch leuk en ontspannend om te doen! Er zijn een aantal kleurensets al verkrijgbaar en de overige kleuren zullen vanaf 1 augustus verkrijgbaar zijn. Kijk even {HIER} voor meer informatie.

De binnenzijde van de kaart is beplakt met Cardstock in Hello Honey en bewerkt met een embossingfolder Honeycomb. Toepasselijk wel op het Hello Honey cardstock ;).


Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

************************************************************

In juli en augustus bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten


Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.


Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.



Geen opmerkingen: