woensdag 23 juli 2014

Flower Fair Framelits

Hallo! Daar ben ik weer met een kaartje. Ik heb vlak voordat de schoolvakantie begon niet stilgezeten en ben lekker aan de slag gegaan met de nieuwe producten. Deze producten kon ik, als demonstratrice, vanaf 1 juni al bestellen. Ik heb dan ook gelijk wat leuke voorbeelden om te laten zien tijdens de workshops en de komende beurzen. Dat spreekt altijd even wat meer, dan alleen een plaatje in een boek. Dus de komende periode zullen er nog veel berichten volgen met voorbeelden. Dus kom regelmatig even kijken, zou ik zeggen!



Maar nu naar het kaartje. Ik gebruikte hiervoor het vrolijke papier uit het blokje All Abloom (133703). Er zitten 48 vellen in dit blokje van in totaal 12 dubbelzijdige dessins. En je krijgt er 4 per dessin. En dit alles voor slechts € 8,50.


De bloem maakte ik met behulp van de Framelits Flower Fair (133731). Deze stansen combineren met de stempelset Flower Patch. Een prachtige set gemaakt van photopolymer oftewel een clear set, waarbij de stempels doorzichtig zijn. Je kunt dus gemakkelijk zien waar je stempelt. Ideaal! Maar op het moment dat ik dit berichtje schrijf is deze set niet (meer) op voorraad. En kon ik er helaas nog geen voorbeelden van laten zien. Het is nu al een gewilde stempelset dus! Maar ze zijn onderweg, hoor. Dus je kunt ze gerust bestellen.

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Sentimenten. En er is inmiddels een tweede Nederlandse set verkrijgbaar! Kijk even aan de linkerkant van de website voor meer informatie.

De ponsen die ik gebruikte voor de tekst zijn de Word Window Punch (119857). Een gave pons, waarmee bijna alle teksten uit de Nederlandse set kunt ponsen. En de mat van geel is gemaakt met de Modern Label Punch (119849). 


Hier nog even een close-up van de bloem. 

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

************************************************************

In juli en augustus bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten


Altijd korting op producten van Stampin' Up!?

Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.






Geen opmerkingen: