dinsdag 19 augustus 2014

Kort maar krachtig!

 Dat geldt voor de deal die Stampin' Up! nu aanbiedt.

Koop tussen 22 en 29 augustus a.s. een startpakket voor slechts € 129 en stel deze helemaal zelf samen met producten t.w.v. maar liefst € 195 (normaal € 175). Je mag hierbij ook al producten kiezen uit de Herfst-/ Wintercatalogus, die 28 augustus a.s. uitkomt.

Als je een flinke wensenlijst hebt, mag je deze deal niet missen! Maar ook als je overweegt om wat meer met je hobby te doen, is het nu de kans om dat te doen. 

Er zijn heel veel voordelen. Je ontvangt bijvoorbeeld bij elke volgende bestelling altijd 20% korting op de productprijs. En bij een eerste bestelling mogelijk zelfs 30%*! 
*Neem contact met mij op voor meer informatie

Kijk voor meer informatie even {HIER}
Of neem gerust contact met mij op. Ik help je graag met vragen en het nemen van een beslissing.

Wil je gebruik maken van deze deal? Bel of mail me even.
Of klik vanaf vrijdag 22 augustus a.s. op de button hieronder en bestel meteen je startpakket.





****************************************************

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst.
Bij besteding vanaf € 75 of meer GEEN verzendkosten (normaal € 5,50).

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.




Geen opmerkingen: