vrijdag 12 september 2014

Cadeautjes voor de StampinClub



Wat een heerlijke zonnige dag vandaag! En de komende tijd ziet het er ook goed uit. Lekker nazomeren, dus! Vandaag laat ik even wat cadeautjes zien, die ik aan mijn klanten heb gegeven. 

Met ingang van de nieuwe jaarcatalogus zijn er twee clubs gestart bij StampinClubNederland. De deelnemers aan deze clubs schaffen elke maand voor een bepaald bedrag producten aan of krijgen een pakket thuisgestuurd. Op die manier kunnen ze maandelijks hun Stampin' Up! collectie uitbreiden. En de deelnemers ontvangen ook altijd iets extra's bij de bestelling.



Voor de In Color Club maakte ik deze kaartjes met het Envelop Punch Board. Voor de voorkant gebruikte ik de achtergrondstempel I Love Lace. Ik heb om de kaartjes lint gewikkeld heb.

De deelnemers aan de In Color Club ontvangen elke maand een pakket van 1 kleur uit de nieuwe In Color-serie 2014-2016. Het pakket bestaat onder meer uit een inktpad, refill inkt, papier en cardstock. Daarbij ontvangen ze extra een pakket Designer Series Paper Stack en superleuke knijpertjes in de In Color kleuren.



Voor de online StampinClub heb ik een pakketje samengesteld van diverse doosjes, die men zelf kan bestempelen en in elkaar kan zetten. De wikkel voor het zakje maakt ik van Very Vanilla Cardstock, die ik bestempeld heb met de Flowerpatch stempelset. De grote stempel 'Thank You' heb ik uitgeknipt en met dimensionals op de band geplakt.


De online StampinClub bestaat in de regel uit 5 tot 8 deelnemers die elke maand een bestelling plaatsen uit de geldende catalogi. Eén keer in de looptijd van de online StampinClub ben je gastvrouw en mag je GRATIS extra producten uitzoeken t.w.v. minimaal € 30,00.

Als u ook interesse heeft om deel te nemen aan één van deze clubs. Neem dan even contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl.


Een fijne dag vandaag!

Yvonne

****************************************




Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten

Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Geen opmerkingen: