dinsdag 23 september 2014

Verjaardagskaartje

En dan is het alweer anderhalve week geleden sinds het laatste bericht. Help, de tijd is even heel snel voorbij gegaan. En door andere drukte is het er daardoor een beetje bij ingeschoten om de nieuwste creaties te laten zien. Maar dat komt helemaal goed.

Als eerste vandaag een kaartje voor de verjaardag van een lieve klant. Vlak voor haar verjaardag gaf ik een gezellig stempelfeestje bij haar thuis, toen ik vernam dat ze het weekend erna jarig was. Tja, dat is een kaartje waard. En ik maakte deze voor haar.


Voor de kaart gebruikte ik de stempelset Pictogram Punches (134264). Een klein, maar fijn setje met maar liefst 10 stempels. Waaronder deze leuke vaas. De bloemetjes komen ook uit het setje en kun je afzonderlijk stempelen en ponsen met behulp van het bloemenponsje uit de Itty Bitty Accents Punch Pack (133787). Deze Punch Pack bestaat uit 3 kleine ponsjes. Naast het bloemetje zitten er ook een sterretje en een hartje in. Dus stempelen en ponsen maar!

 
De basis van de kaart is Strawberry Slush, daarop een stuk Whisper White en tenslotte een stuk Pistachio Pudding. Het leuke bloemenpapier is een velletje uit het papierblokje All Abloom (133703). In het blokje zitten 48 velletjes super vrolijk Designer Papier voor slechts € 8,50 (dat is nog geen € 0,20 per velletje). Daar kun je heel wat kaartjes mee maken!

Het leuke frame maakte ik met de Embossingfolder Fun Frames (133727). Je ontvangt een set van 2 frames. Naast deze leuke ook een vierkante. Deze heb ik gebruikt voor een andere kaart, die ik nu helaas nog niet kan laten zien. Tenslotte de tekst. Deze komt uit de set Flowerpatch (134207).

De laatste verzamelbestelling van deze maand wordt aankomende zaterdag 27 september geplaatst. Heb je nog iets nodig voor de kerstkaarten of wil je gebruik maken van de Weekly Deals (deze komen morgen -woensdag- op de website te staan), stuur me dan een mail: mail@stampinclubnederland.nl. Uiteraard kan er ook altijd buiten de verzamelbestellingen een bestelling geplaatst worden. 
Bij bestellingen vanaf € 75 geen verzendkosten.

Tot stempels!

Yvonne

****************************************

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Stempelavond bij u thuis?
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

1 opmerking:

Thea zei

Hay Yvonne

Nog bedankt voor je mooie kaartje.

groetjes Thea