woensdag 19 november 2014

Bedankkaartjes in herfstsfeer


Bij elke bestelling die via mij geplaatst wordt, stop ik altijd een bedankkaartje. Gewoon omdat ik het waardeer, dat klanten via mij hun Stampin' Up! producten bestellen. Afgelopen maand maakte ik kaartjes in de herfstsfeer.


Ik gebruikte het prachtige papier Color me Autumn en combineerde dit met verschillende kleuren bijpassend cardstock. Onder andere Blackberry Bliss, Old Olive, Hello Honey en Cajun Craze. Het label maakte ik met de Note Tag Punch en de stempelset For All Things, waarmee ik het label bestempelde komt ook uit de Herfst-/ wintercatalogus.


Als je ook een bestelling wilt plaatsen kun je dat per mail doorgeven: mail@stampinclubnederland.nl. Ik plaats elke zaterdag een bestelling.

Tot stempels!

Yvonne





****************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.










Geen opmerkingen: