zaterdag 15 november 2014

Stempeltechniek: scheerschuim



Hallo en welkom! Ik vind het altijd erg leuk om (nieuwe) stempeltechnieken uit te proberen. Begin dit jaar in maart hadden we de jaarlijkse teambijeenkomst in Duitsland. Vanwege de ontmoetingen met collega's, de gezelligheid en inspirerende ideeën is het altijd een feestje om hier bij te zijn.


We maakten toen o.a. een project met scheerschuim! Ik had het nog nooit gedaan, maar het was zooo leuk en het effect ook zo verrassend. We besloten dat we dit voor de workshopdag begin deze maand ook wilden gaan doen. En dus sloeg ik aan het expirimenteren en daar kwam onder andere bovenstaand kaartje uit.


En ook bovenstaande variant maakte ik met dezelfde achtergrond techniek. Heel leuk om te doen met kinderen! Mijn dochter maakte ook een kaart met scheerschuim. Die kun je vinden op mijn Facebookpagina.

Voor deze techniek heb je scheerschuim nodig (geen gel!) en een aantal kleuren Stampin' Up! re-inkers. Je spuit wat scheerschuim in een bakje en druppelt de verschillende kleuren inkt erop. Even een beetje mengen met behulp van een saté-prikker (niet teveel). Daarna leg je een stuk Whisper White Cardstock op de 'smurrie', even aandrukken en eraf halen. Het overtollige schuim verwijderen met een stuk keukenrol en de achtergrond is klaar. Je kunt met dezelfde hoeveelheid een aantal achtergronden achter elkaar maken. Je zult zien dat het steeds weer anders is. Succes!

Tot  stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




****************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten.

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.









2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke idee, Yvonne, en erg mooie kaarten!

Thea zei

Het blijft een leuke techniek.

Groetjes Thea