donderdag 18 december 2014

Fimpje: Curvy Keepsakes doosjes

Hallo en welkom! De Curvy Keepsakes Thinlits Die is een supergave stans, waarmee je in no-time een schattig doosje kunt maken. Hieronder heb ik een aantal voorbeelden:


Naast de stans, waarmee je de basis maakt, zitten er nog 3 stansjes bij in verschillende vormen. Hiermee kun je leuke labeltjes maken voor aan de doosjes.



Je kunt ze uit allerlei verschillende soorten papier maken, zoals cardstock, designer papier, vellum en zelfs window sheets (mica-vellen). Hieronder heb ik een serie gemaakt waar goud de boventoon voert.


In het overzicht van gebruikte materialen kun je vinden welke papiersoorten ik gebruikte voor de doosjes.







*****Tip*****
Nu kun je het doosje maken uit een en hetzelfde papier. Maar je kunt ook twee verschillende papiersoorten gebruiken. Op Pinterest zag ik daarover een goede tip. En ik heb er even een filmpje van gemaakt, die je hieronder kunt bekijken.



Een fijne dag vandaag!

Yvonne
Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog




********************************************************************

Bestellen?
Elke zaterdag wordt er bij StampinClubNederland een bestelling geplaatst. 
Bij besteding vanaf € 75 GEEN verzendkosten (geldt niet bij bestellingen via de webshop).

Try before you buy!
Wilt u samen met uw vriendinnen, vrienden, buren of kennissen ook eens kennismaken met de producten van Stampin' Up!? Of heeft u gewoon zin in een gezellige, creatieve avond? Boek dan een stempelavond bij u thuis.
Meer informatie en data vindt u op de website onder Workshopdata

Spaarkaarten
Bij StampinClubNederland kunt u ook sparen voor korting op uw bestelling. Vraag naar de voorwaarden.

Altijd korting op producten van Stampin' Up!?
Meer informatie vind je {HIER} of je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl. 
Ik vertel je er graag alles over.






1 opmerking:

Je@net zei

Prachtige doosjes, Yvonne!