woensdag 4 februari 2015

Thank You met Painted Petals

Goedemiddag! Het is alweer woensdag. Dat betekent dat we op de helft van de werkweek zijn EN dat vandaag de nieuwe Weekaanbiedingen weer van start gaan. Je kunt ze vinden aan de linkerkant van de website onder Weekly Deals.


Iedereen die een bestelling plaatst ontvangt van mij altijd een bedankkaartje. Deze kaartjes heb ik gemaakt voor de bestellingen van de maand januari. 


Ik maakte ze met de stempelset Painted Petals. Een leuke set, waarmee je aquarel-achtige kaarten kunt maken en je eigen prachtige achtergrondpapier kun creëren.

Komende zaterdag wordt er weer een bestelling geplaatst (individuele bestellingen zijn ook altijd mogelijk), mail me gerust, mocht je iets hebben gezien dat je wilt toevoegen aan je stempel-/ hobbycollectie. Je kunt gebruik maken van het contactformulier rechts of me een mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:







3 opmerkingen:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuke fleurige kaarten!

Je@net zei

Wat een mooie bloemenkaart, Yvonne!

Thea zei

mooi hoor

groetjes thea