zondag 15 maart 2015

Painted Petals; Workshop 3D Schilderij


Afgelopen dinsdag gaf ik bij mij thuis de workshop 3D schilderij met de stempelset Painted Petals. We maakten als eerste onderstaand schilderij. Deze liet ik al eerder zien in <DIT BERICHT>.


Daarna was er nog voldoende tijd om de 3 notecards te maken, die ik had voorbereid. Alle projecten zijn gemaakt met de stempelset Painted Petals. Dit is een ontzettend leuke en veelzijdige stempelset. De kaartjes zijn gemaakt in vrolijke voorjaarstinten Calypso Coral en Wild Wasabi. Hieronder nog even alle kaartjes op een rij.




Ook zin om een workshop te volgen bij mij thuis? Elke laatste week van de maand heb ik een kaartenbuffet, waar je 5 kaarten kunt maken met verschillende stempelsets. Daarnaast organiseer ik regelmatig workshops met een stempelset in de spotlights. Meer informatie staat op de pagina Workshop data.

Liever bij jou thuis een stempelfeestje bouwen? Nodig een aantal bekenden, vriendinnen, buren en familieleden uit. Ik zorg voor de nodige materialen om 2 projecten te maken.

Neem contact met mij op voor opgave, informatie en mogelijkheden: mail@stampinclubnederland.nl

Gebruikte materialen:

1 opmerking:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuke serie kaartjes, en het lijstje helemaal geweldig!
Groetjes Ingrid