woensdag 13 mei 2015

Eindelijk een eigen, nieuwe werkplek

Zoals ik al eerder liet weten, waren we bezig met een kleine verbouwing hier in huis. En dat allemaal om een nieuwe werkplek voor mij te creëren. Hiervoor hebben we de kast achter de keuken opgeofferd. Hier stond toch al een groot deel van mijn spullen in :-).
Begonnen als voorraadkast en uitgegroeid tot Stampin' Up! kast. Voor velen waarschijnlijk een welbekend probleem (tenminste dat hoor ik heel vaak). Hieronder een kijkje in de keuken bij StampinClubNederland (letterlijk en figuurlijk).


Dit is de situatie zoals het was. Het leeghalen was nog een behoorlijke klus. Als je verhuisd weet je pas wat voor spullen je hebt, nou bij het leeghalen van deze kast heb ik dat ook geweten. Er is dan ook heel veel opgeruimd en weggegaan.


Toen het eenmaal leeg was, konden de kasten geplaatst worden.


Daarbovenop nog een stukje kast (je geen genoeg opbergruimte hebben). En vervolgens kon het bureau eraan gezet worden. Nog een extra kast aan de andere kant van het bureau; bestemd voor de stempelsets.




Toen alles stond, kon het inrichten beginnen. Een paar dagen mee bezig geweest maar dan heb je ook wel wat:





Ik ben SUperblij met mijn nieuwe plek en hoop er veel creatieve uurtjes door te kunnen brengen. Maar dat moet nog even  op een laag pitje tot na het examen begin juni.

Hopelijk vonden jullie het even leuk om een kijkje in 'de keuken' te nemen.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Fijne dag vandaag!

Yvonne

In ColorClub - er is nog 1 plekje vrij!






4 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een heerlijke werkplek, Yvonne!

Dorothea zei

Zo zo... Dat ziet er goed uit! Een heerlijke plek om te kunnen werken. Veel plezier ervan Yvonne. 😊 👍

Thea zei

Wat een leuk plekje Yvonne veel plezier ermee.

Groetjes Thea

Ink before you think 😀 zei

Zo dat is wel een heel mooi plekje geworden. Veel plezier ermee.
Gr Lilian