woensdag 15 juli 2015

Cadeauverpakking met Cherry on Top


Deze week is -onbewust- gebombardeerd tot de week van de cadeauverpakkingen, geloof ik. Ik heb er afgelopen periode een aantal gemaakt. Het doosje dat ik vandaag laat zien heb ik ook gemaakt met de Gift Bag Punch Board. Het is het kleine zusje (of broertje) van de verpakking die ik in {dit bericht} liet zien.


HIervoor gebruikte ik ook weer het dikkere cardstock in de kleur Whisper White. Dat is zo super voor cadeauverpakkingen.. Ik beplakte het dit keer met het Designer Series Paper Cherry on Top. Lekker vrolijk papier, daar hou ik van! Nog een strikje met de Bow Builder Puch. En klaar is het cadeautje alweer!


Later deze week nog een heel andere verpakking, die ik maakte met de Gift Bag Punch Board. Dus kom deze week nog eens terug of volgen op Facebook kan ook!


Fijne dag vandaag!

Gebruikte Materialen:

2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk doosje, Yvonne!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Een heel leuk doosje, ik ga steeds meer de toegevoegde waarde van gift bag punch board inzien.
Groetjes Ingrid