vrijdag 17 juli 2015

Watercolor Wings cadeautasje

Zoals in het vorige bericht al aangegeven, hierbij de laatste verpakking die ik nog niet had laten zien. En die ik wederom maakte met de Gift Bag Punch Board.


Deze maakte ik met Sahara Sand Cardstock als basis en volgde de aanwijzingen op de beschrijving, die je bij aankoop van de Gift Bag Punchboard ontvangt. Ik liet echter aan de bovenkant een extra stuk zitten die ik als sluiting gebruikte.


Voor de eenvoudige afwerking -'less is more' zeg ik altijd maar- heb ik een stukje Envelope Paper in de kleur Mint Macaron over de voorkant geplakt. Daarop een vlinder uit de set Watercolor Wings. De kleurencombinatie van de vlinder is Mint Macaron, Bermuda Bay en Pacific Point. Een stukje dikker Baker's Twine Bermuda Bay houdt de verpakking gesloten, zodat het lekkers er niet 1,2,3 uit kan rollen...

Een fijne dag en geniet van je weekend!

Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: