vrijdag 10 juli 2015

Doosjes, doosjes en nog eens.... - Gift Bag Punch Board



De laatste dag van de week vandaag. En de eerste vakantieweek zit erop. Het warme weer is weliswaar verdreven, maar is komende dagen opnieuw in aantocht. Heerlijk! Ik heb er zin in. Maar weer of geen weer, we genieten evengoed volop van de vakantie.

En als het wat minder is, dan pakken we de stempels er gewoon bij of de nieuwe Gift Bag Punch Board. Daarmee maakte ik namelijk deze leuke doosjes.

 

Super dat je met één tool niet alleen tasjes en zakjes in verschillende maten kunt maken, maar ook doosjes. Ik heb het dikkere Whisper White Cardstock gebruikt voor de basis. En deze beplakt met het Envelope Paper. Dat is iets dunner dan het designer papier en daardoor ook perfect voor enveloppen. Je kunt kiezen uit de In Color serie 2015-2017, die ik hier gebruikt heb. En de neutrals.


Om het doosje is een banner geplakt. Die banners zijn heel makkelijk te maken met de Banner Triple Punch. Een bloemetje met de Petite Petals Punch erop en een gekleurde embellishment uit de Blossom Accents in de bijpassende kleur.


Het idee voor dit doosje vond ik {HIER} en {HIER}



En er past nog best wat lekkers in!


****Weekly Deals en Bestellingen****

Houden jullie de Weekly Deals nog in de gaten?! Elke woensdag nieuwe Deals, waaronder deze week de Magnetic Platform voor de Big Shot. Die is nu wel heel aantrekkelijk geprijsd. Net als de Gift Box Punch Board. Er is een kleine aanpassing in de deals gekomen. Er zijn nu een beperkt aantal producten die voor de aantrekkelijke korting verkrijgbaar zijn, dus op=op!

Ook deze zomer bestel ik gewoon elke week op zaterdag, dus mail je bestelling gerust naar: mail@stampinclubnederland.nl. Ga je of ben je op vakantie? Geen punt, ik laat de bestelling hier staan en stuur het op als je thuis bent.

Fijne dag en geniet van de zon!

Gebruikte materialen:







1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke doosjes, Yvonne!