zondag 13 september 2015

The reason for the season

Als jij mijn Facebook-pagina (klik!) niet/ nog niet volgt, dan heb je dit kaartje waarschijnlijk nog niet gezien. Een tijdje geleden plaatste ik een foto ervan op de pagina, net 'vers van de pers'. Vandaag laat ik 'm hier ook even zien en kun je onderaan dit bericht gelijk ook de materialen vinden die ik heb gebruikt.


Ik heb de producten gebruikt uit de nieuwe herfst-/ wintercatalogus. De online versie vind je hier rechts. De vaste klanten hebben al een exemplaar met de post ontvangen. 
Wil je ook een catalogus per post ontvangen? Stuur me dan even een mail: mail@stampinclubnederland.nl. 
Tegen verzendkosten stuur ik 'm op. Afhalen mag natuurlijk ook!

Voor de label heb ik de framelits Dies Lots of Labels gebruikt. Ik heb een strook cardstock genomen die ik in de stans kon schuiven, zodat alleen het uiteinde van de strook gestanst zou worden.

De stempelset die ik gebruikte voor deze kaart heet Reason for the Season. En met de bijpassende pons Festive Flower Builder kun je een prachtige 3D-kerstster maken. Bijvoorbeeld voor op een feestelijke cadeauverpakking. En na de kerst is deze pons ook nog prima bruikbaar voor het maken van decoratieve bloemen.


Hieronder nog een paar voorbeelden van mogelijkheden met deze set.


Een fijne dag vandaag en tot snel!



Gebruikte materialen:

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er allemaal weer erg mooi uit, Yvonne!