maandag 21 september 2015

Square Pillow Gifts Stampin' Up! - Thanks

Hallo en leuk dat je even langskomt! Het is weer maandag en ik vraag me af: waar is de week gebleven? Tijd vliegt! Daar was ik me gisteren extra bewust van.

Toen vierden manlief en ik namelijk ons 12,5-jarig huwelijksfeest. Een mijlpaal die we in eerste instantie samen met onze 3 kinderen wilden vieren (we gaan in oktober lekker een weekje cruisen op de Middellandse zee). Maar onverwacht (dat gaat meestal op z'n best) toch met familie, vrienden en buren hebben gevierd. Het was een gezellig feestje!

Daar is deze week dan ook alle tijd naar toe gegaan. We organiseerden alles zelf en dus betekende dat inkopen doen, ruimte versieren, hapjes regelen enz. enz.


Hierboven de ruimte nadat deze helemaal versierd was. En hieronder een foto van ons samen onder de mooie erepoort, die de buren hadden gemaakt. Prachtig is ie!


Natuurlijk wilde de kroost ook even op de foto met de poort.


Gelukkig hoefden we niet alles zelf te doen en hadden we hulp van een aantal mensen. Om ze te bedanken, maakte ik deze schattige cadeauverpakkingen, die in een handomdraai gemaakt zijn met de nieuwe Square Pillow Box van Stampin' Up!


Ik heb het doosje versierd met herfstpapier en in goud het woord 'Thanks' gestanst met de Hello You Thinlits Dies


De bloem is de Pansy Punch, die twee keer is geponst. Het hart is een klein bloemetje, dat gestanst is met een ponsje uit de Itty Bitty Punch Pack. Afgemaakt met een pareltje.


Het cardstock is bestempeld met een stempeltje uit de set Lighthearted Leaves.

We zijn vandaag nog lekker aan het nagenieten van de bijzondere dag, de mooie woorden en het geweldige feest! 

Fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:








1 opmerking:

Je@net zei

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met deze mijlpaal!
En wat een mooie foto's. Leuk om even mee te mogen kijken.
Ook het zaaltje ziet er helemaal leuk en gezellig uit en wat een mooie bedankjes!