vrijdag 25 december 2015

Eerste kerstdag - De laatste kerstprojectjes


Op deze eerste Kerstdag laat ik jullie mijn laatste Kerstcreatie zien. Daarna is het echt tijd om aan de slag te gaan met andere producten.


Dit is een doosje dat ik gemaakt heb met het Envelop Punch Board. En waarin ik 4 kleine kaartjes (10 x 10 cm) heb gedaan.




Het hertje uit deze serie papier is zooo schattig!


Ik maakte met het Envelop Punch Board en het Envelop Paper ook nog bijpassende enveloppen.

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen!

Tot stempels

Yvonne

3 opmerkingen:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Prachtig doosje met bijpassende kaartjes gemaakt, een leuk weggevertje zo toch!
Groetjes Ingrid

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Yvonne.
Jullie ook fijne kerstdagen gewenst. Geniet ervan!

gerrie zei

Wat een prachtig projektje weer Yvonne, woww.