maandag 28 december 2015

Bureaukalendertjes - nieuwe lentecatalogus Stampin Up!


Afgelopen maandag zijn de lentecatalogus en Sale-a-Bration brochures op de bus gegaan naar de klanten. En als de post door alle kerstdrukte niet teveel vertraging heeft opgelopen, zijn ze voor de kerstdagen bezorgd.


Vanaf 5 januari gaat de Lentecatalogus 2016 van start. Tegelijk met de Sale-a-Bration - de grootste promotie-actie van het jaar. Van 5 januari tot 31 maart 2016 mag je bij elke € 60 aan bestellingen een product kiezen uit de folder. Helemaal GRATIS en voor niks!

Maar ook voor iedereen die een stempelworkshop thuis organiseert is er iets extra's te verdienen. Om nog maar te zwijgen van het voordeel dat je krijgt als je instapt in mijn team. Vanaf volgende week meer informatie hierover op mijn website en Facebookpagina.

Nu alvast informatie over workshops en/of het worden demonstratrice? 
Mail me gerust: mail@stampinclubnederland.nl



Ik stuurde de catalogus niet zomaar. Natuurlijk zat er een handgemaakt cadeautje bij. Deze keer een bureaukalendertje. Toepasselijk nu we het begin van een nieuw jaar naderen.


Ik wilde dat het tijdloos zou zijn en koos dus niet voor specifiek kerstpapier. Maar het moest wel chique en feestelijk zijn. En dus gebruikte ik het mooie Time Elegance Designer Series Paper.


Dat combineerde ik met Silver Glimmer Paper en een gestanste vlinder van de Bold Butterfly Framelits.


Geen catalogus ontvangen en nieuwsgierig geworden? Mail me even en ik stuur u een exemplaar per post (tegen vergoeding van de verzendkosten a € 2,95).  Je kunt de catalogus natuurlijk ook ophalen bij mij thuis.
 De eerste 5 aanmeldingen ontvangen er ook zo'n bureaukalendertje bij. 


Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:



Geen opmerkingen: