zaterdag 23 januari 2016

Happy Birthday - Party Pop-Up Thinlits Dies

Met de Party Pop-Up Thinlits Dies kun je hele leuke dimensies op je verjaardagkaart creëren. Er zitten 2 stansen in een verpakking en ik heb ze op deze kaart allebei gebruikt.


Op de voorkant heb ik de verjaardagstaart gebruikt. Voordat ik 'm stanste heb ik het papier eerst gekleurd met verschillende kleuren inkt en Sponge Daubers. En de achtergrond heb ik gemaakt van geponste ballonnen uit Whisper White Cardstock. Ik gebruikte daarvoor de Balloon Bouquet Punch.


En als de ontvanger de kaart dan opent: verrassing!
De ballon aan de binnenkant stempelde ik met de set Balloon Builders en Stampin' Write Markers. De tekst komt uit de stempel set Suite Sayings.

Tijdens het {KAARTENBUFFET} volgende week kun je deze kaart maken.
Er zijn nog een aantal plekken vrij. Geef je ook op en maak een voorraadje van 5 verjaardagkaarten voor slechts € 10,00.

Een fijne dag vandaag & tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:



3 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een erg mooie kaart, Yvonne!

gerrie zei

En het is weer een superleuke vrolijke kaart geworden Yvonne.Wat is het toch leuk om met al die nieuwe stempels en dies te spelen hé.

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Jaha een hele mooie kaart gemaakt, wat een verrassing wanneer je de kaart openslaat.
Groetjes Ingrid