dinsdag 12 januari 2016

Look who's Turning...- Number of Years Stampin' Up!

Afgelopen weekend vierde de dochter van vrienden haar 13e verjaardag. Dus vorige week heb ik met de nieuwe producten uit de Lentecatalogus een mooie kaart en cadeauverpakking voor haar gemaakt. En ik heb me laten vertellen dat de jarige er blij mee was :-).


Deze kaart maakte ik met de Balloon Builders stempelset en combineerde deze met de set Number of Years en bijpassende Large Numbers Framelits Dies. Zo leuk dat je met de sets uit de collectie van Stampin' Up! zoveel mogelijkheden hebt. Maar dat je ze onderling ook weer kunt combineren. Dat geeft nog meer nieuwe creatieve ideeën.


De achtergrond van een Blushing Bride basiskaart heb ik bestempeld met de ballonnen en Blushing Bride inkt. Vervolgens heb ik op Whisper White verschillende kleuren ballonnen gestempeld en geponst met de bijpassende Balloon Bouqet Punch.
  

Ondanks dat ik niet dezelfde producten gebruikte, is de cadeauverpakking net zo vrolijk als de kaart. Ik heb de kleuren van de verpakking van Stampin' Up! aangepast aan de inhoud ervan.


Het zakje is een kant-en-klare verpakking. En er gaat een miniflesje douche-crème, lippen-balsem en een reisverpakking nagelvijlen in. Maar de binnenkant is 'gevoerd' met een plastic laagje. Dus lekkere chocolaatjes of koekjes kunnen ook goed.


Voor de verpakking gebruikte ik een stuk Designer Papier uit het blokje Have a Cuppa. De teksten uit de set Party Wishes stempelde ik 3x in Melon Mambo, Bermuda Bay en Pool Party. De kaarsjes ponste ik met de een bijpassend ponsje uit de Party Punch Pack.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen kaart:



Gebruikte materialen cadeauverpakking:




1 opmerking:

Anneke zei

Wat super leuk dit! Groetjes Anneke