woensdag 10 februari 2016

Stempelfeestje - Botanical Garden Slider Card


Vorig weekend had ik een gezellige workshop-aan-huis oftewel een stempelparty. De gastvrouw vindt 'interactieve' kaarten altijd erg leuk en dus had ik bedacht om een Slider-card te maken. Zelf stond die ook nog op mijn wensenlijstje, dus dat kwam goed uit :-).


Ik heb voor de kaart de stempelset Botanical Blooms en bijpassende stansen Botanical Builders gebruikt.


Voor de teksten koos ik een set uit de Sale-a-Brationfolder, namelijk Perfect Pairings en een set uit de Lentecatalogus: Suite Sayings.



Lijkt het je ook leuk om bij jou thuis een stempelfeestje te houden? Neem dan contact met mij op voor meer informatie of het plannen van een afspraak: mail@stampinclubnederland.nl

Het is dubbel leuk om deze of volgende maand een afspraak te maken. Want nog tot 31 maart a.s. kun je profiteren van de grootste promotie-actie van het jaar en ontvang je bij elke € 60 een gratis product, die je zelf mag kiezen uit de speciale folder. 
Bovendien zijn er voor jou als gastvrouw ook nog extra gratis producten te kiezen.

Let op! Een aantal producten uit de folder zijn nog tot 15 februari verkrijgbaar, waaronder de set Sky is the Limit en het Perfectly Artistic Designer Series Paper.

Volgende bestelling: zaterdag 13 februari.

Fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: