maandag 8 februari 2016

Techniek-Workshop met Blended Bloom en navulinkt


Afgelopen week heb ik lekker gespeeld met navulinkten en de stempel Blended Bloom.
Met verschillende kleuren inkt en veel water kleurde ik deze bloem in. 



Ik heb ook nog een paar andere kleuren gebruikt.




Deze maand kun je bij mij thuis o.a deze kaart maken tijdens een leuke techniek-workshop. 

TECHNIEK-WORKSHOP: "SPELEN MET INKT"
woensdag 17 februari 10.00 uur - 12.30 uur of
donderdag 18 februari 19.30 - 22.00 uur
De naam van de workshop klinkt logisch als je bedenkt dat we werken met stempels, inkt en papier. Maar inkten zijn er in verschillende soorten en maten. In deze workshop gaan we aan de slag met refill-inktenDeze kleine flesjes inkt zijn in eerste instantie bedoeld om de inktpad na te vullen. Maar tijdens deze workshop laat ik je (om te beginnen) 3 heel andere mogelijkheden zien om met deze inkten te werken. Deze gaan we uitwerken op 3 verschillende kaarten. Zo gaan we op een bijzondere manier een stempelafdruk inkleuren, maken we een leuke achtergrond en we gaan een eigen 'inktkussen' maken. Je kunt kiezen uit 'blauw tinten' of 'roze tinten'. Kosten: € 10,00




Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie serie kaarten, Yvonne!