maandag 30 mei 2016

Balloon Celebration - Happy Birthday



Gisteren maakte ik voor de buurvrouw dit kaartje. Zoals je ziet werd ze 40 en dat werd uitgebreid gevierd met een gezellig feestje. Met alle buren legden we wat geld bij elkaar om cadeau te doen. Zodat ze het kan besteden aan iets leuks.


Uiteraard heb ik de verpakking verzorgd :-) En daarvoor maakte ik deze kaart. Het idee vond ik {HIER}.


Ik gebruikte de het Designer Papier It's My Party uit de Lentecatalogus en combineerde dat met Melon Mambo en Crushed Curry Cardstock. De ballonnen uit de Balloon Celebration stempelset heb ik gestempeld en daarna geponst met de Balloon Bouquet Punch.


Op een 1" cirkel stempelde ik het getal 40 en ik plakte er een geschulpt rondje achter met behulp van de 1.1/4" Scalloped circle. Hier klemt de voorkant van de kaart achter, zodat de kaart mooi gesloten blijft. En als je 'm dan openmaakt vind de ontvanger aan de binnenkant een cadeaukaart of geld.


Tijdens het maken van de kaart had ik al een stuk cardstock en het papier gesneden voor de voorkant. Maar die bleek iets te klein..grrr! Maar we gooien natuurlijk niets weg...
Dus maakte ik nog een tweede kaartje met deze restjes.



Een fijne dag vandaag 

&

tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen
Heeft u een vraag over de gebruikte materialen. Laat het me weten. Ik help u graag op weg.







1 opmerking:

Je@net zei

Twee leuke kaarten, Yvonne!