zaterdag 25 februari 2017

Biertje!? - Mannenkaart Stampin' Up!

In mijn blogbericht van afgelopen donderdag liet ik je het eerste projectje zien dat we maakten tijdens een teambijeenkomst. En vandaag wil ik je het resultaat van de tweede workshop laten zien. Deze werd gegeven door teammaatje Miranda.



Is dit geen gave kaart?! Ik vind het helemaal geweldig en perfect voor een mannenverjaardag natuurlijk. Het is een spinnerkaart. Door de kaart heen-en-weer te bewegen rolt het bierglas rond.

Hieronder kun je het overzicht van de gebruikte materialen vinden. Heb je daarover nog vragen? Of wil je ook eens zo'n kaart maken? Stuur me dan gerust een berichtje: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:



1 opmerking:

Je@net zei

Super gave mannenkaart, Yvonne!