donderdag 23 februari 2017

Lift me Up - Stampin' Up!



De tijd vliegt...vorige maand alweer maakte ik deze kaart tijdens de teambijeenkomst van mijn teamlid Carine. Ze had een gezellige dag georganiseerd voor haar team en nodigde mij ook uit om daar bij te zijn. Erg gezellig was het! We maakten in totaal 3 projectjes, waaronder deze kaart:


We gebruikten de bundel (stempelset en bijpassende stansen) Lift Me Up! De ballonnen zijn gestempeld met Night of Navy inkt en de ballon op de voorkant van de kaart kleurden we met de Stampin' Write markers Watermelon Wonder en Mint Macaron

Voor de leuke sluiting van de kaart gebruikten we de Layering Ovals Dies. Het bijpassende dessinpapier komt uit de Sale-a-Brationfolder en kun je GRATIS kiezen bij besteding van € 60,00



Volgende bestelling: zaterdag 25 februari 2017.
Mail je wensenlijstje naar: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een mooie kaart is dit, Yvonne!