donderdag 16 februari 2017

Notitieboekjes - Happy Stampin'

Hallo! Leuk dat je weer even langskomt op m'n website.
 Wat een heerlijk weer is het al de hele week, zeg. Echt genieten.
Vandaag heb ik voor jullie een notitieboekje dat ik heb beplakt en bestempeld. 
Ik maakte ze voor de deelnemers aan de techniekworkshop-serie.


Omdat het een kraft notitieboekje is, wilde ik de uitstraling ook naturel houden. En dat lukt heel goed met het prachtige jute-lint en de bruintinten uit de neutrals collectie. Hiervan gebruikte ik Early Espresso. Een beetje kleur erbij mag natuurlijk wel en ik koos voor een combinatie met Mint Macaron.


Het leuke Dessinpapier komt uit het papierblok van de Neutrals collectie. De bloemenstempel komt uit de set Flowershop. Deze gaat al even mee, maar blijft een leuke set om mee te werken. De blaadjes heb ik gestempeld met Early Espresso en komen uit de set Avant Garde. 



Deze set mag je GRATIS kiezen bij besteding van € 60,00 tijdens de Sale-a-Brationperiode, die nog tot 31 maart duurt.



Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de materialen of wilt u een bestelling plaatsen? Neemt u dan gerust contact met mij op. Ik help u graag verder: mail@stampinclubnederland.nl

1 opmerking:

Je@net zei

Erg leuke notitieblokjes, Yvonne. En een prachtige kleurencombi!