maandag 6 maart 2017

Oh, So Succulent - Mini Egg Cartons


Heb je de mini-eierdoosjes - Mini Egg Cartons al gespot in de Lentecatalogus? Ze staan een beetje verstopt in de rechterbovenhoek op pagina 18. Ze zijn super leuk! Zeker met het Paasfeest in aantocht gezellig om weg te geven..


Je ontvangt maar liefst 8 doosjes voor € 9,75 en ze zijn crème-kleurig. Dat kun je zo laten, zoals ik heb gedaan. Maar je kunt ze ook met inkt een leuk kleurtje geven...


Met het Succulent Garden Designer Series Paper beplakte ik de bovenkant en maakte ik een band voor rondom het doosje. Met de Succulent Framelits Dies maakte ik de prachtige bloem uit Sweet Sugarplum karton.

In de winkel vond ik deze grote paaseieren in precies de goede kleuren, 
die er heel mooi inpassen! 



Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:



Geen opmerkingen: