zaterdag 26 augustus 2017

Treatbag Thinlits Dies - Cadeauzakjes



Heel veel cadeauzakjes maakte ik afgelopen week. 
Ik haalde hiervoor de Mini Treatbag Thinlits Dies weer even uit het stof.
Het papier dat ik gebruikte is het Foil Frenzy Specialty Designer Series Paper.

Het papier is lekker stevig. Het kraft met een vrolijke en feestelijke print in verschillende kleuren is ideaal voor cadeauverpakkingen.

Er zitten in totaal 12 vellen in de verpakking in 4 kleuren, namelijk 
Berry Burst, Lemon Lime, Soft Sky en Tangerine Tango
Per kleur zijn er 3 designs. Deze stipjes, een streepje en een chevron-print.




In de zakjes maakte ik een kaartje van Whisper White Cardstock.
Het labeltje aan de bovenzijde is geponst met de nieuwe Circle Tab Punch.
Deze is in een bundel verkrijgbaar samen met de stempelset Voor elke Gelegenheid

En je leest het goed: het is een Nederlandse set!
Komende week zie je meer projectjes met deze stempelset.



En zie je dat leuke label! Dat is de allernieuwste Nederlandse stempelset, die in de aankomende Herfst-/ Wintercatalogus te vinden is.

De set heet Decemberlabels en bevat -de naam zegt het al- leuke teksten voor de decembermaand. Maar zoals met veel sets...kun je een aantal van deze labels het hele jaar door gebruiken. En met de bijpassende pons kun je er een leuke label van maken.
Kortom, echt een aanrader!




Ik combineerde het papier met de Color Theory Designer Series Paper Stack.
De kleuren uit dit pakket zijn -behalve Berry Burst- niet hetzelfde als dat van de zakjes. Maar door de verschillende kleurnuances en zachte tinten past het wel perfect!





Dochterlief werd ook enthousiast over dit feestelijke papier. 
En besloot een labeltje te maken voor aan een cadeautasje :-).



Hopelijk ben je ook zo enthousiast geworden over de nieuwe Nederlandse sets, de mooie papiertjes en stansen. Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

*******************
Op 1 september verschijnt 
de nieuwe herfst-/ wintercatalogus.
 Vraag 'm nu aan: mail@stampinclubnederland.nl



Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem dan gerust contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl


1 opmerking:

Je@net zei

Wat zijn ze gaaf! En die stempelset staat al op mijn boodschappenlijstje!